ANSIOMERKIT

Ansiomerkkijärjestelmän tarkoitus on motivoida yhdistyksen jäseniä antamaan jokaisen parhaan mahdollisen panoksen. Merkkien ohessa on niiden saavuttamiseksi vaaditut kriteerit ja symbolit.

Promootiot tapahtuvat pelien yhteydessä tai kokouksissa ja ne myöntää hallitus; ansiomerkin voi ansaita myös esimerkillisellä toiminnalla.

Ansiomerkit ovat puhtaasti "saavutusmerkkejä", eikä niillä ole vaikutusta yhdistyksen jäsenten toiminnalle. 

Rivijäsenet

1. Luokka

Osallitunut 15 peliin tai muuten kunnostautunut toiminnassa

2. luokka

Osallistunut 30 peliin tai muuten kunnostautunut toiminnassa

3. Luokka

Osallistunut 60 peliin tai muuten kunnostautunut toiminnassa

4. Luokka

Osallistunut 100 peliin tai muuten kunnostautunut toiminnassa

Pelinjärjestäjät

Pelinjärjestäjät ovat valtuutettuja pitämään SOR:in pelejä, sekä edustamaan yhdistystä näissä tapahtumissa. Pelinjärjestäjät valitsee ja kouluttaa hallitus halukkaista jäsenistä ja heiltä vaaditaan:

  1. Ymmärrys yhdistyksen periaatteista 
  2. Sääntöjen osaaminen (+pelisännöt) 
  3. Vähintään 18 vuoden ikä 
  4. (ensiapukortti/-koulutus on suuri plussa, muttei pakollinen)

1. Luokka

Pelinjärjestäjäksi valittu jäsen

2. Luokka

Järjestänyt 20 peliä

3. Luokka

Järjestänyt 50 peliä

Hallitus

Hallituksen jäsenet ovat kaikki valtuutettuja pitämään SOR:in pelejä, sekä edustamaan yhdistystä virallisissa yhteyksissä. Merkin saavuttamiseen vaaditaan:

  1. Valinta vaaleilla hallitukseen

1. Luokka

Hallituksen perusjäsenet - ensimmäinen hallituskausi

2. Luokka

Hallituksen perusjäsenet - toinen hallituskausi

3. Luokka

Sihteeri ja rahastonhoitaja

Subcomandante

Varapuheenjohtaja

Comandante

Puheenjohtaja

© 2019 Speshul Ops ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita