YHDISTYS

Speshul Ops ry on Karkkila-Vihdin alueella toimiva airsoft-yhdistys, jonka tavoitteena on parantaa Airsoftin harrastusmahdollisuuksia ja kehittää toimintaa erityisesti Uudellamaalla.

Speshul Ops ry on vuonna 2017 rekisteröity yhdistys, jolla on laaja jäsenkunta eritoten Uudellamaalla. Olemme laajentaneet toimintaamme Karkkilasta Vihtiin viime vuosina ja tarjoamme softausta erilaisilla pelialueilla. Kehitämme pelipaikkoja jatkuvasti resurssien puitteessa, josta kiitämme kaikkien osallistujien ja jäsenien panostusta. Teemme myös eritasoista yhteistyötä monen alan liikkeen ja yhdistyksen kanssa, jolloin voimme tarjota jäsenillemme parasta mahdollista tukea harrastamiseen.

Yhdistyksen tarkoitus on kehittää toimintaa jatkuvasti kuunnellen pelaajien palautetta. Entistä parempia pelejä ja tapahtumia kohti!

© 2019 Speshul Ops ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita